Saturday, November 14, 2009

AKHIRNYE...

Hurmmm..aku berasa sangat bersyukur kerana aku AKHIRNYE.. selamat sampai di bumi shams..huhu..bile kluar je kapal trbng,angin bumi ini menyambutku dahulu...mmg sepoi2 spoil r..hahaha..aku mmg x trkate kerana AKHIRNYE..aku dpt merasakan angin yg mmg sejuk..huhu..owh,baru aku sedor,aku msh lam airport..angin air -cond rupenye..hehehe..bnde first skali yg aku buat adlh cari bagasi slps cop ngan passpot..huhu..bile jupe je beg aku,mmg aku trkjut,AKHIRNYE..beg aku selamat sampai di cni..tetapi,beg aku dipalit warna meroh..aduhhh..skit ati r..biar r..aku bersyukur..huhu...lpas 2,aku pon kluar r dari tmpat 2..kluor je,aku disambut ngan sesorang..AKHIRNYE..aku dissambut..itu la kate2 pertame aku terime setelah aku sampai di bumi SHAMS ini bukan Sheikh Malek ye..hahaha...aku disambut oleh pegawai malaysia disini..mmg bangge..AKHIRNYE..haha..lpas 2,aku ngan kwn2 laen angkt beg msing2 g r wat msuk lam prut bas..tgok2,bas JUST..haha..lpas 2,aku ngan kwan2 amek photoshoot..huhu..weh,aku x caye dh sampai di sini....haha..aku bersyukur..AKHIRNYE,aku menuju ke IRBID...salah sebuah negeri di cni...bandar kedua terbesor slpas AMMAN..hehe..dlm prjalana naek bas,aku msj r ngan kwn2 aku yg msih lam kapal terbang..bdk mesir mksud aku..hehe..msj2,semua mendoakan aku selamat di sini..AKHIRNYE..kwan2 aku doa jugak..hehe..ader r sorg senior yg guide kiteorg lam bas ni..ehem2..name ye NAQEB SULAIMAN..upe-upenye,dia presiden persatuan dicni..fuh,aku mmg respect..huhu..dlm prjlnan kami,aku trnampak JUST..fuhhhhhhh..mmg takzuk r...weh,aku malas dh nok nulis..tgok r bile2 plop..hehe

No comments:

Post a Comment