Sunday, March 14, 2010

PENYU...


nama aku SYUAIB AIMAN AMIR BIN KAMARUDIN....
aku dilahirkan di Kg.Gong Pauh,Kuala Terengganu....
aku merupakan anak kedua dari 6 adik-beradik...
aku masuk Tabika Kemas tym 5 taun...
dalam tym tu r,aku accident....
kepala aku pecah....
aku x g tadika selama setengah taun....
sedih rase...
ye r,muke yg dulunya riang dan comel dh tiada....
hanya parut yg ader...
sekejap je tuhan nak tarik nikmat....
biar laa....aku redha....aku bersyukur sbb masih idup...
aku sekolah rendah kat SKSK...(sekolah kebangsaan SYUAIB Kacak)
gurau jer...sekolah kebangsaan seri kemaman....
lpas drjah 6,aku masuk SHAMS... S.M.K.A Sheikh Abdul Malek,Kuala Terengganu...
sampai laa abis form 5....
lpas tu,aku dapat JPA...
prgi Jordan.....
masuk la INTEC...(international education center)...
kat Shah Alam....
jumpa la kwn2 yg fly sama2....
seminggu sebelum raya,aku fly....
mmg sdh....
biar laaa....name pon org bujang....
kat Jordan,aku duduk kat rumah Sakdon....
aku duduk 4 org....
dua bdk Kedah,satu Kelantan dan aku,bdk ganu kiter....
tapi,knp ye???
bdk rumah aku panggil aku PENYU???
haishhh..........

1 comment: